Welkom bij onze klantenservice. Hier vindt u alles over het bestellen, betalen, de levering, retouren en de garantie van onze Gevelbanken.

Bestelling

Bent u overtuigd geraakt van onze mogelijkheden om voor u een Gevelbank te kunnen maken? Dan bent u klaar om te bestellen. Dit kan op meerdere manieren: via de webshop op deze site, via onze klantenservice (telefonisch of via de mail) of kom gewoon langs in onze showroom! Welke manier u ook kiest om te bestellen, we zullen alvorens de gevelbank in productie gaat contact met u houden. We willen er immers zeker van zijn dat alle neuzen dezelfde kant op blijven staan. Betalen kan op twee manieren: via een overboeking of middels een contante betaling.

Levering

Wij leveren snel! Onze streven is altijd om binnen vier weken bij u de gevelbank te kunnen afleveren. Bezorgen doen we gratis in heel Nederland. We gaan er dan wel vanuit dat de gevelbank op de begane grond moet worden afgeleverd. Zijn er andere omstandigheden? Dan kijken we samen met u naar de mogelijkheden en eventuele bezorgkosten. U kunt natuurlijk ook zelf uw gevelbank bij ons komen ophalen. Houd dan wel rekening met het gewicht van de gewicht. Uiteraard kunnen wij niet instaan voor eventuele beschadigingen die tijdens transport of plaatsing zijn opgelopen als u de gevelbank zelf vervoert.

Ruilen en Retourneren

Natuurlijk doen wij er alles aan om u tevreden te stellen. Mocht u desondanks uw bestelling willen annuleren of retourneren, dan kunt u aanspraak maken op uw herroepingsrecht/retourrecht. Dit moet binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Let op! Het retourrecht is alleen van toepassing op voorraadproducten. Bijna al onze gevelbanken zijn maatwerkproducten. Hierop is het retourrecht niet van toepassing. Een uitzondering zijn showroommodellen die via de webshop zijn besteld, zonder dat er een showroombezoek is gedaan. Stuurt u een product retour dan moet het aan twee eisen voldoen. Het product moet onbeschadigd zijn en goed verpakt in de originele verpakking verpakt worden. De kosten van verzending zijn voor uw rekening. Wij kunnen u het retour-transport ook uit handen nemen, maar de transportkosten verrekenen we dan met het retour te storten bedrag. Wij adviseren u contact met onze klantenservice op te nemen vóórdat u een product retour zendt.

Garantie

De productgarantie geldt 1 jaar en is alleen van toepassing voor schade of gebreken die ontstaan zijn door materiaal- of productiefouten. Houd er rekening mee dat hout altijd zal blijven werken. Voor eventuele toekomstige werkingen is Gevelbankshop.nl niet verantwoordelijk. Wij stellen alles in het werk om de houtwerking te beperken.  Normale slijtage valt niet onder de garantie. U als afnemer bent verplicht zich als een goed afnemer te gedragen. Dit betekent bijvoorbeeld dat u uw gevelbank goed en afdoende onderhoudt. Bij verkeerd gebruik, zichtbare vervuiling, vochtproblemen of beschadiging vervalt de aanspraak op garantie. Klachten op producten moeten direct na constatering daarvan worden gemeld. Mogelijk wijkt de kleur, slijtvastheid, structuur e.d. van het geleverde product af. Als deze uit technisch oogpunt aanvaardbaar zijn volgens geldende, gebruikelijke normen, dan wel handelsgebruik, is het recht op garantie en/of schadevergoeding  mogelijk beperkt of uitgesloten.

Contact

Heeft u nog vragen, wilt u de gecombineerde werkplaats en showroom van Gevelbankshop.nl (Tafelsmaak) bezoeken, of een bestelling plaatsen? Ga naar onze pagina met contactgegevens voor meer informatie.