Klantenservice

Welkom bij onze klantenservice. Hier vind je alles over het bestellen, betalen, de levering, retouren en de garantie van onze Gevelbanken.

Bestelling

Ben je overtuigd geraakt van onze mogelijkheden om voor jou een Gevelbank te kunnen maken? Dan ben je klaar om te bestellen. Dit kan op meerdere manieren: via de webshop op deze site, via onze klantenservice (telefonisch of via de mail) of kom gewoon langs in onze showroom! Welke manier je ook kiest om te bestellen, we zullen voordat de gevelbank in productie gaat, contact met je opnemen. We willen er immers zeker van zijn dat alle neuzen dezelfde kant op staan. Betalen kan op drie manieren: via een overboeking, middels een contante betaling of via een PIN-betaling (bij persoonlijke aflevering).

Levering

Wij leveren snel! Onze streven is altijd om binnen vier weken de gevelbank te kunnen afleveren. Voor bezorging in Nederland rekenen wij €75. We gaan er dan wel vanuit dat de gevelbank op de begane grond moet worden afgeleverd. Zijn er andere omstandigheden? Dan kijken we samen met je naar de mogelijkheden en eventuele bezorgkosten. Je kunt natuurlijk ook zelf uw gevelbank bij ons komen ophalen. Houd dan wel rekening met het gewicht van de bank. Uiteraard kunnen wij niet instaan voor eventuele beschadigingen die tijdens transport of plaatsing zijn opgelopen als je de gevelbank zelf vervoert.

Ruilen en Retourneren

Natuurlijk doen wij er alles aan om je tevreden te stellen. Mocht je desondanks je bestelling willen annuleren of retourneren, dan kun je aanspraak maken op je herroepingsrecht/retourrecht. Dit moet binnen 14 dagen vanaf de dag van levering. Let op! Het retourrecht is alleen van toepassing op voorraadproducten. Bijna al onze gevelbanken zijn maatwerkproducten. Hierop is het retourrecht niet van toepassing. Een uitzondering zijn showroommodellen die via de webshop zijn besteld, zonder dat er een showroombezoek is gedaan. Stuur je een product retour dan moet het aan twee eisen voldoen. Het product moet onbeschadigd zijn en goed verpakt in de originele verpakking verpakt worden. De kosten van verzending zijn voor je eigen rekening. Wij kunnen je het retour-transport ook uit handen nemen, maar de transportkosten verrekenen we dan met het retour te storten bedrag. Wij adviseren je contact met ons op te nemen vóórdat je een product retour zendt.

Garantie

De productgarantie geldt 1 jaar en is alleen van toepassing voor schade of gebreken die ontstaan zijn door materiaal- of productiefouten. Houd er rekening mee dat hout altijd zal blijven werken. Hiermee wordt uitzetten en krimpen bedoeld. Voor eventuele toekomstige werkingen is Gevelbankshop.nl niet verantwoordelijk. Wij stellen alles in het werk om de houtwerking te beperken.  Normale slijtage valt niet onder de garantie. Jij als afnemer bent verplicht je als een goed afnemer te gedragen. Dit betekent bijvoorbeeld dat je je gevelbank goed en afdoende onderhoudt. Bij verkeerd gebruik, zichtbare vervuiling, vochtproblemen of beschadiging vervalt de aanspraak op garantie. Klachten op producten moeten direct na constatering daarvan worden gemeld. Mogelijk wijkt de kleur, slijtvastheid, structuur e.d. van het geleverde product af. Als deze uit technisch oogpunt aanvaardbaar zijn volgens geldende, gebruikelijke normen, dan wel handelsgebruik, is het recht op garantie en/of schadevergoeding  mogelijk beperkt of uitgesloten.

Contact

Heb je nog vragen, wil je de gecombineerde werkplaats en showroom van Gevelbankshop.nl (en Tafelsmaak) bezoeken, of een bestelling plaatsen? Ga naar onze pagina met contactgegevens voor meer informatie.

Contactpagina